Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Posegregowane są na tematyczne zakładki abyś szybciej mógł znaleźć interesujące Cię informacje.

JAK KUPOWAĆ?
1. CZY PODUCHOPUZZLE MOŻNA KUPOWAĆ TYLKO W GOTOWYCH ZESTAWACH, KTÓRE SĄ W SKLEPIE?

Nie tylko 🙂 Możesz kupować poduchopuzzle także pojedynczo. Wybierasz wówczas swój wzór/kolor spośród trzech rodzajów pokrowców, którymi są obszyte:

  • wodoodpornych
  • welurowych albo
  • velvetowych.

Opcję gotowych zestawów (zestaw to min. 4 poduchy) opracowałyśmy po to, aby łatwiej było sobie wyobrazić jak będą wyglądały poduchopuzzle w różnych wzorach/kolorach ułożone obok siebie. 

Poduchopuzzle w zestawie są również tańsze niż kupowane jako oddzielne produkty.

Jeśli w przyszłości będziesz chciał powiększyć swój zestaw o kolejne sztuki, z łatwością dokupisz pojedyncze poduchy w dowolnie wybranym obszyciu.

2. CZY JEDYNĄ OPCJĄ ZAKUPU JEST ZAMÓWIENIE?

Zdecydowana większość naszego asortymentu powstaje ręcznie, w kameralnej, rodzinnej szwalni. Dużą wagę przykładamy do jakości wykonania a to wymaga czasu. Staramy się też podchodzić elastycznie do Waszych zamówień i często na Waszą prośbę modyfikujemy nieco wygląd produktów. Zależy nam na tym, żebyście byli zadowoleni z zakupów u nas 🙂

To wszystko powoduje, że nie decydujemy się na utrzymywanie stanów magazynowych ponad to, co jest niebędne. Od ręki dostępne są w naszym sklepie dorobne akcesoria tekstylne: okładki na książki, czytniki i kieszonki na telefony oraz częściowo poduszki i poduchopuzzle w obszyciach, po które sięgacie najczęściej.

Informacja o tym, czy wybrany produkt wymaga zamówienia czy jest dostępny od zaraz zawsze znajdziecie w jego opisie 🙂

3. JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA SWOJE ZAMÓWIENIE?

Standardowo zastrzegamy sobie 10 dni roboczych (od momentu Twojej zapłaty) ale zazwyczaj produkty trafiają do naszych Klientów wcześniej.

W wyjątkowych sytuacjach, kiedy np. chwilowo zabrakło nam półproduktów i czekamy na dostawę ten czas może się wydłużyć o kolejne 10 dni roboczych.

Jeśli zamówienie ma do Ciebie dotrzeć kurierem – dolicz 1-2 dni potrzebne na taką usługę.

Artykuły, które są dostępne od ręki wysyłamy nawet tego samego dnia, w którym zaksięguje się Twoja wpłata.

4. CHCĘ KUPIĆ KILKA PODUCHOPUZZLI ALE NIE WIEM CZY MAM WYSTARCZAJĄCO DUŻO MIEJSCA W DOMU. GDZIE TO SPRAWDZĘ?

Każdy pojedynczy poduchopuzzel jest wycięty z kwadratu o bokach 50 x 50 cm. Powierzchnię maty ułożonej z dowolnej liczby poduch znajdziesz w opisie produktu.

Spójrz na zdjęcia poniżej:

 – czerwona strzałka pokazuje, że najpierw należy wybrać ilość poduchopuzzli

  • po wybraniu pasującego Ci wariantu ukaże się jego cena, szczegółowy opis jak będzie wyglądała kompozycja a poniżej, w Dodatkowych informacjach znajdziesz info o powierzchni jaką zajmie.

5. CZY MUSZĘ SIĘ REJESTROWAĆ, ŻEBY KUPIĆ?

Rejestracja jest dobrowolna i nie stanowi warunku dokonania zamówienia/zakupu w naszym sklepie 🙂

Dzięki rejestracji będziesz na bieżąco z naszą ofertą, będziesz mógł śledzić swoje zamówienie i korzystać z bonusów, które trafią do Ciebie za pomocą newslettera.

6. CHCĘ KUPIĆ PODUCHOPUZZLE W KOLORZE/WZORZE, KTÓREGO NIE WIDZĘ W WASZEJ OFERCIE. CO MOGĘ ZROBIĆ?

Wzorniki jednokolorowych tkanin wodoodpornych znajdziesz tutaj. Wystarczy, że w zamówieniu podasz nam wybrany kolor.

Jeśli jednak szukasz tkaniny wzorzystej albo konkretnego wzoru lub koloru z welurów – skontaktuj się z nami.

Nad dostępnością tych wzorników nadal pracujemy ale “zdalnie” damy radę 🙂

7. JAK ZAMÓWIĆ PANELE ŚCIENNE?

Najpierw zdecyduj:

  • czy chcesz aby układanka z Twoich puzzli ściennych tworzyła zamknięty prostokąt w konkretnych wymiarach np. 90 x 200 cm (w takim układzie, każdy pojedynczy puzzel ma inny kształt)
  • czy wolisz kompozycję otwartą, gdzie każdy element będzie identyczny i możesz je na ścianie “porozrzucać” albo złączyć w prostokąt, który nie będzie miał elementów zamykających. Taki układ w przyszłości będzie można dowolnie rozbudować jeśli przyjdzie Ci na to ochota 🙂

Panele w kształcie zamkniętego prostokąta na konkretny wymiar ściany zamów tutaj 

a panele do otwartej kompozycji na sztuki – tutaj.

W drugiej kolejności wybierz kolor z próbnika, który znajdziesz w opisie paneli albo kliknij tu.

8. CZY MOŻNA KUPIĆ PANELE W INNYM ROZMIARZE ALBO KOLORZE, KTÓREGO NIE MA NA PRÓBNIKU?

Oczywiście! Skontaktuj się z nami, omówimy szczegóły i przyjmiemy Twoje zamówienie. Ofertę kolorów stale poszerzamy. Wkrótce udostępnimy również paletę barw z mieszalnika.

9. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAMÓWIENIA PANELI ŚCIENNYCH W INNYM KSZTAŁCIE NIŻ PUZZEL?

Generalnie “robimy w puzzlach” 😉 ale Wy jesteście dla nas najważniejsi. Oczywiście, że można. Skontaktuj się z nami, żeby ustalić szczegóły.

10. CZY MONTAŻ PANELI JEST SKOMPLIKOWANY?

Montaż jest bardzo prosty, nie wymaga skomplikowanych umiejętności i z pewnością poradzisz sobie z nim samodzielnie.

Przygotuj klej montażowy (kupisz go w każdym sklepie budowlanym), ołówek i nożyczki oraz poziomicę. Jeśli jest konieczność przycięcia paneli (np. na  ścianie jest gniazdko) – przygotuj również nożyk do tapet. Dokładna instrukcja jest umieszczona tutaj.

DOSTAWA
1. JAKIE SĄ DOSTĘPNE FORMY DOSTAWY?

Zakupione produkty dostarczymy do Ciebie za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD lub InPost). Jeśli masz taką możliwość, możesz również skorzystać z darmowego odbioru osobistego w siedzibie firmy: Konstancin – Jeziorna, ul. Kołobrzeska 52b/7 – po uprzednim umówieniu.

Koszt dostawy na terenie Polski za pośrednictwem DPD – 22 zł, InPost – 12 – 18 zł (w zależności od gabarytów przesyłki).

Zamówienia o wartości powyżej 600 zł dostarczymy do Ciebie na terenie Polski na nasz koszt.

2. CZY MOGĘ PODAĆ INNY ADRES DOSTAWY?

Oczywiście! Po tym, jak zaakceptujesz zawartość swojego koszyka i wypełnisz krótki formularz z danymi niezbędnymi do realizacji zamówienia – w sąsiedniej kolumnie zaznacz kwadracik, który dotyczy dodatkowego adresu, pod który mamy dostarczyć Twoje zakupy.

3. JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA SWOJE ZAMÓWIENIE?

Standardowo zastrzegamy sobie 10 dni roboczych (od momentu Twojej zapłaty) ale zazwyczaj produkty trafiają do naszych Klientów wcześniej.

W wyjątkowych sytuacjach, kiedy np. chwilowo zabrakło nam półproduktów i czekamy na dostawę ten czas może się wydłużyć o kolejne 10 dni roboczych.

Jeśli zamówienie ma do Ciebie dotrzeć kurierem – dolicz 1-2 dni potrzebne na taką usługę.

Artykuły, które są dostępne od ręki wysyłamy nawet tego samego dnia, w którym zaksięguje się Twoja wpłata.

4. MOJA PRZESYŁKA NIE DOTARŁA. CO MOGĘ ZROBIĆ?

Najpierw sprawdź, czy podany czas dostawy został przekroczony. 

Jeśli tak – skontaktuj się z nami bezpośrednio abyśmy mogły Ci pomóc. 

5. CZY JEST MOŻLIWA WYSYŁKA ZAMÓWIENIA ZA GRANICĘ?

Tak, jest taka możliwość. Stopniowo dodajemy kolejne kraje. Jeśli nie znalazłaś/-eś na liście swojego kierunku, skontaktuj się z nami. Oszacujemy koszt wysyłki dla Ciebie.

6. KURIER NIE ZASTAŁ MNIE W DOMU. JAK MOGĘ ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ?
  • W przypadku Kuriera DPD w dniu planowanego doręczenia dostaniesz informację (sms/mail) o planowanej godzinie dostawy. Jeśli próba doręczenia się nie powiedzie, Kurier przekaże Twoją przesyłkę do najbliższego punktu DPD Pickup

https://www.dpdpickup.pl/Znajdz-Punkt-DPD-Pickup

w którym będzie na Ciebie czekać przez 72 godziny. Po tym czasie wróci do nas.

  • Jeśli wybrałaś/-eś InPost ścieżka będzie podobna: jeśli kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za Twoją zgodą przekaże ją do najbliższego Punktu Obsługi Paczek InPost

https://inpost.pl/znajdz-paczkomat

Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem pozostawi awizo z adresem najbliższego Oddziału InPost, w którym przesyłka będzie czekała na odbiór.

PŁATNOŚCI
  1. JAKIE SĄ FORMY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE?

Masz kilka możliwości:

  • możesz skorzystać z płatności on-line za pośrednictwem systemu Przelewy24. W ramach tej usługi możesz zapłacić przelewem on-line ze swojego banku, kartą płatniczą (Visa Classic, Visa Electron, MasterCard), użyć BLIKa , GPay albo skorzystać z PayPal.
  • możesz wybrać tradycyjną metodę i przelać nam opłatę za swoje zamówienie na poniższe konto:

    Bank ING: 16 1050 1025 1000 0092 6077 3131

    Właścicielem rachunku jest:

    Nice Time s.c. Wioletta Kogut, Katarzyna Warwocka

    Ul. Kołobrzeska 52B/7

    05-510 Konstancin – Jeziorna

  • w przypadku odbioru osobistego możesz zapłacić gotówką lub kartą
PO ZAKUPIE
  1. CZY POKROWCE PODUCHOPUZZLI I PUF MOŻNA ZDJĄĆ?

Tak, każdy pokrowiec można zdjąć i wyprać. W poduchopuzzlach na spodniej stronie jest w tym celu wszyty pod materiałową listwą dyskretny zamek. W pufach zamek jest umieszczcony w połowie wysokości.

W ofercie mamy również pokrowce woodooporne – mogą być lepszą alternatywą przy młodszych dzieciach. Ta wersja również jest możliwa do zdjęcia i wyprania.

2. MAM JUŻ ZESTAW PODUCHOPUZZLI ALE CHCĘ DOKUPIĆ JESZCZE 2 PODUCHY. CZY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ?

Oczywiście. Nasze poduchopuzzle możesz kupować zarówno jako gotowe zestawy (od 4 szt. ) jak i pojedynczo.

3. CHCĘ ZMIENIĆ WZÓR/KOLOR MOICH PODUCHOPUZZLI. CZY MOGĘ DOKUPIĆ SAME POKROWCE?

Tak. Jeśli jesteś naszym Klientem i kupiłaś/-eś już wcześniej poduchopuzzle, nie ma potrzeby aby kupować nowe obszycia razem z piankami. Przy każdym produkcie masz możlwiość wybrania czy chcesz zamówić komplet (pianka + pokrowiec) czy tańszą opcję czyli sam pokrowiec.

4. W JAKI SPOSÓB WYPRAĆ POKROWCE PODUCHOPUZZLI?

Zalecamy aby prać je zapięte, w temp. 30 stopni (lub korzystając z programu do prania rzeczy delikatnych). Nie wiruj, nie susz w suszarce bębnowej i nie prasuj.

5. JAK SIĘ ZAKŁADA POKROWIEC NA PODUCHOPUZZLE?

Zakładanie (szczególnie po raz pierwszy) może przysporzyć Ci trochę kłopotu ale nie zrażaj się. Wynika to z faktu, że przylegają one dość ściśle do pianki. To konieczne, bo zbyt luźne obszycie układałoby się na puzzlu bardzo nieestetycznie. Uwierz nam, mamy to już przetestowane 🙂

Sprawę ułatwia materiał, który jest zastosowany na boczkach poduch: delikatnie się naciąga ale powraca następnie do swojego pierwotnego kształtu.

Proponujemy zacząć od rogu, po którego obu stronach są wycięcia w piance. Naciągnij materiał na cały róg a następnie poruszaj się zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara “upychając” kolejne fragmenty pianki. Jeśli poczujesz, że zaczyna Ci brakować materiału, dobrze jest “wcisnąć” w niego najbliższą, okrągłą wypustkę puzzla (“główkę”).

Zanim zasuniesz suwak – ponaciągaj jeszcze materiał na poduchopuzzlu, wyrównaj ewentualne załamania.

6. JAK DBAĆ O PUZZLE – PANELE MONTOWANE NA ŚCIANIE? CZY NIE BĘDĄ SIĘ KURZYĆ I NIE STRACĄ KOLORU?

Nasze panele ścienne są pokryte antystatyczną powłoką, która istotnie ogranicza gromadzenie się kurzu. Żeby je odświeżyć można je odkurzyć końcówką do mebli tapicerowanych a w przypadku większych zabrudzeń przemyć wilgotną gąbką.

Panele użytkowane w pomieszczeniach, nie wystawione na bezpośrednie działanie promieni słonecznych nie utleniają się i nie tracą koloru.